Monday, December 14, 2009

Aiman - Cinta Terakhir

Aku tertarik dengan lagu Ressa Herlambang - Menyesal yang merupakan lagu tema sinetron Tasbih Cinta (Indonesia). Lirik yang agak sedih dan bermakna bagi aku dan lagu sentimental yang perlahan dan mudah dicari ... :P~ . Tapi seperti yang kita tahu, pihak sana adalah lebih pantas dalam menghasilkan semula kod gitar artis dorang. So, bila dah separuh buat dengan gitar aku yang penuh dengan habuk tu, aku pun cuba la check website dorang sama ada dah ada atau belum. Godek2 .. dah ada rupanya .. terus la aku cancel upload sebab 90% kod adalah sama .. karang kata tiru pulak dah jadi satu hal. Kemudian, aku cuba ingat2 balik apa tajuk lagu yang agak banyak drama Melayu mainkan dan terjumpa la lagu ni dalam Youtube. So, please enjoy the chords .. kalu salah tolong maafkan dan kasilah tahu di mana silapnya, lama tak main ni . Masa yang diambil bermula dari kul 3 pagi sampai kul 5.30 pagi .. hehehe

Video: Credit To skylines86 At YouTube


Intro:

A# F# G# Fm A#m D#m G#


C# G#
Kau cinta pertamaku
A#m Fm
Kau cinta terakhirku
F# G#
Tiada apa yang bisa
C# G#
Menafikan kasih kita

C# G#
Kau ayu di mataku
A#m Fm
Satu antara seribu
F# G#
Tiada tara di dunia


Korus

(1)
F# G#
Mungkin kan terputus di tengah jalan
Fm A#m
Mungkin kan terlerai tanpa ikatan
D#m G#
Usah ragu dengan takdir


C# G#
Kau ayu di mataku
A#m Fm
Satu antara seribu
F# G#
Tiada tara di dunia

Ulang korus (1)

F# G#
Mungkin kita kan berbeza haluan
Fm A#m
Berakhirnya cerita percintaan
D#m G# A#m
Segalanya ketentuan Tuhan


Ulang korus (1)


F# G#
Mungkin kita kan berbeza haluan
Fm A#m
Berakhirnya cerita percintaan
D#m G# A#
Segalanya ... segalanya ahahaaaa


G# A#
Mungkin kan terputus di tengah jalan
Gm Cm
Mungkin kan terlerai tanpa ikatan
Fm A#
Usah ragu dengan takdir

G# A#
Mungkin kita kan berbeza haluan
Gm Cm
Berakhirnya cerita percintaan
Fm A# Cm
Segalanya ketentuan Tuhan


Cm G# A# … Gm Cm

Fm A# D#
Segalanya ketentuan Tuhan

No comments: