Friday, October 31, 2008

Hujan - Bila Aku Sudah Tiada

Lagu ni dah lama tak dengar kan? :P

Video Clip: Credit To gmirm At YouTube



Korus :

G Bm
Bila...aku sudah tiada,
C
Simpan semua laguku,
D
Jangan ditangis selalu

G Bm
Mungkin...itu sementara
C
Bila jumpa penggantiku
D G
Jangan dilupakan aku


Em D C D G
Pagi itu indah seperti biasa,
Em D C D G
Tidur yang lena terhenti di sana,
Em D C D G
Layap kuyu masih tak terdaya
Em D
Bukalah tingkapmu
C D G
curah kan cahaya...

(1)
C Bm
Siapa yang sangka
C D
Bila tiba masa kita untuk pergi selamanya

C Bm
Takkan terduga
C D
Jika saat ini tuhan tentukan aku lah orangnya...

**Repeat Korus
Em D C D G
Gelak tawa tangisan yang hiba
Em D C D G
Kenangan kita masa di dunia
Em D C D G
Alangkah indahnya jika
Em D C D G
Kita mampu hidup selamanya…


**Repeat (1)
**Repeat Korus

G Bm
Bila...aku sudah tiada,
C
Simpan semua laguku,
D
Jangan ditangis selalu

G Bm
Mungkin...itu sementara
C
Bila jumpa penggantiku
D
jangan dilupakan ....


A C#m
Bila...aku sudah tiada,
D
Simpan semua laguku,
E
Jangan ditangis selalu

A C#m
Mungkin...itu sementara
D
Bila jumpa penggantiku
E A
Jangan dilupakan aku


A C#m
Bila...aku sudah tiadaaaa .......




Structured Code : Hujan - Bila Aku Sudah Tiada

No comments: