Tuesday, December 16, 2008

Revalina - Ceritaku

Memandangkan ada permintaan dari lyn melalui shoutmix, maka pagi ni aku cuba cari lagu kumpulan Revalina dari Singapore ni. So, godek punya godek, jumpa juga kat YouTube .. dan mulalah aku cari satu demi satu kod ni di pagi yang sunyi sepi ni dan setelah 1 jam selesai juga akhinya. Lagu ni memang best dan mudah bagi mana2 beginner dan amatur cam aku ni :P. Bagi yang terasa nak kelainan untuk lagu ni, gantikan kord C dengan kord Cadd9(x-3-2-0-3-0). Anyway, lebih kurang je bunyinya, dan bagi yang tak biasa lagi, boleh teruskan dengan kod C seperti di bawah. So, enjoy the chords and the music ok.. :)

Video : Credit To niarun25 At YouTube



Intro :

C G Am F G C G Am F G


C G
Di malam ini, di waktu ini
Am Em
Ku masih terkenang dirimu
F C
Biarpun tiada kau disisi
G
diriku wowoho ...


C G
Senyumanmu, raut wajah mu
Am Em
Membuatku terus merindumu
F C
Biarpun kau meninggalkan aku
G
cintaku wooo


Korus :

C G
Ku cuba tanpamu disisi
Am Em
Ku cuba tanpa hidup denganmu
F C
Meskipun ku tak mampu lupakan mu
G
kasihku

C G
Ku cuba tanpamu dihati
Am Em
Ku cuba berhenti merindukan mu
F C
Ternyata tiada pengganti dirimu
G
selamanya

C G Am F G

C G
Sedetik ini , ketika ini
Am Em
Ku masih memikirkan kamu
F C
Dimanakah dirimu kini
G
gadisku


C G
Andai aku , ulangi lagi
Am Em
cerita aku dengan kamu
F C
Takkan ku menyakiti hatimu
G
bintangku wohoo ..


** Repeat Korus x 2


C G Am F G C
Kini . . . .



Structured Code : Revalina - Ceritaku

No comments: