Tuesday, January 6, 2009

Imran Ajmain - Selamat Ulang Tahun Sayang

Salam, dan rasanya tak terlewat lagi untuk mengucapkan Selamat Tahun Baru 2009. Apa azam anda tahun ini? Dan bagaimana tahun 2008 yang lalu, dapatkah anda semua mencapai impian dan azam anda? Anyway, kepada sesape yang ada request lagu melalui laman blog ni, saya minta maaf banyak-banyak sebab tak dapat tunaikan permintaan anda dalam masa terdekat. Maklumlah, cuti dah habis dan masa untuk kembali belajar. Insyaallah, sekiranya mempunyai masa dan peluang, akan aku cuba untuk mendapatkan kod-kod tersebut.

Well, untuk di pagi yang syahdu ini, tetiba dapat idea untuk cari kod lagu Imran Ajmain ni .. Selamat Ulang Tahun Sayang, perghhh .. syahdu, masa naik kereta je mesti ada lagu ni, tergoyang-goyang kepala aku ikut irama lagu ni .. so, dengan selambernya aku mengangkat gitar dan mencari kord lagu tersebut walaupun esok kelas pagi.. :P~. Jadi, memandangkan masa tak seberapa mengizinkan, kod yang aku cari ni tidaklah sedetail seperti yang sebelum2 ini dan mungkin ada yang tak berapa betul (sila maklumkan kalau ada kesilapan .. TQ) . Anyway, it's for beginner dan amatur cam aku ni .. so, enjoy ok, goyang goyang .. :P .

Video: Credit To metamobile At YouTube



Intro:

E Am D G C Am B


Am
Yang tulus ikhlas
D G C
Ingin sekali sekala dirinya dibalas
Am B E
Walau hanya dengan dakapan di angin lalu

Am
Yang selalu memberi
D G C
Ingin sekali sekala jadi penerima
Am B E
Cukup dengan salam dan manis doa


Am D G C
Aku ingin kau merasakan hebatnya cinta
Am C E
Dan leburkan saja serpihan calar derita


Korus:

Am
Selamat ulang tahun sayang
D G C
Kini kau bersayap, pergilah terbang
Am
Rentaslah langit cita cita mu
B E
Harap nanti kita kan bertemu

Am
Selamat ulang tahun sayang
D G C
Janganlah engkau tak terbang pulang
Am
Ku nanti penuh kerinduan
B E
Selamat tinggal, selamat jalan


*Solo


Am D G C
Aku hanya inginkan engkau setia
Am C E
Kerana setia yang mencipta bahagiamu


*Repeat Korus


C D E
... Hooo hoooo



Structured Code : Imran Ajmain - Selamat Ulang Tahun Sayang

No comments: