Friday, February 20, 2009

Syed Azmir - Padamkan Cerita Cintamu

Salam, bertemu kembali :). Hari ni setelah mencuba berkali-kali untuk menunaikan permintaan dari Lyn sekali lagi, akhirnya berjaya juga. Mula-mula dengar nampak macam senang, tapi ada part-part lagu ni yang perlukan daya fokus dan kesabaran yang tinggi untuk dapatkan nada yang sesuai. So, kalau ada salah dan silap .. minta maaf la ye. Ini pun dah berminggu-minggu tertangguh ni.. hehehe. Anyway, source lagu dari YouTube kali ni tak berapa jelas dan susah nak cari maklumat pasal penyanyi ni. So, enjoy the song .. hohoho !!!

Video: Credit To soulvictory At YouTube


Intro:

E B C#m A

E B
Kini ku rasa semua
C#m A
ketenangan yang hadir dijiwa
E B
dapat ku rasa segala
C#m A
bila akhirnya episod cinta


C#m G#m
Sedih yang berpanjangan
A E
kini tiada lagi
C#m G#m
awan hitam berlalu
A
hadir sinarnya
A E
kita lupakan cinta lalu


Korus :
B
Jangan kau rasa
A
aku tak mampu
E
lakukan semua
E
kerana engkau
B A
selalu berfikir aku tak mampu
E
hidup tanpamu woo

B A
kita padamkan ohoo ..
E
memori lalu ..
B A
aku akhirkan ohoo
A E
cerita cintaku


E B
kini ku jalani hidup
C#m A
sendirian tanpa kau disisi


C#m G#m
Tak perlu kau risaukan
A E
tak perlu ditangisi
C#m G#m
tak perlu difikirkan
A
cerita cinta
A E
kita lupakan cerita itu


B
Jangan kau rasa
A
aku tak mampu
E
lakukan semua
E
kerana engkau
B A
selalu berfikir aku tak mampu
E
hidup tanpamu
B A
kita padamkan ohoo ..
A
memori lalu ..


F#m C#m
tak mungkin kita akan bersama lagi kekasih
D
kerna diri ini tak mampu
E B A
harungi cintamu
E B A
cintamu ..

A E
kita lupakan cerita itu


B
Jangan kau rasa
A
aku tak mampu
E
lakukan semua
E
kerana engkau
B A
selalu berfikir aku tak mampu
E
hidup tanpamu


B A
kita padamkan ohoo ..
E
memori lalu .. eiiiii
B A
kita akhirkan ohoo
A E
cerita cintaku


Structured Code : Syed Azmir - Padamkan Cerita Cintamu

2 comments:

Mr Ijan said...

Macam ada masalah je dengan kod ni .. kena anjak satu lagi kot .. nanti ada masa aku check balik .. :P~

Unknown said...

http://www.mudah.my/rs-music