Monday, July 18, 2011

Apa Lagu Sentimental Yang Best?

Salam semua, dah berminggu aku cuba cari lagu sentimental yang takde lagi kat blog atau website lain. Ape lagi ye lagu yang ada dalam album-album artis Malaysia dan Singapore yang belum diketengahkan lagi? Lagu dari Indonesia tak usah cakap lah ... banyak website dari sana yang dah ada kod gitar untuk artis-artis diorang. Aku try cari lagu-lagu dari drama-drama Malaysia .. tapi memandangkan aku peminat lagu Korea, so tak berapa tahu drama yang ada. Ada suggestion? Mohon letak di ruangan komen .. nanti kalau aku mampu, aku akan cuba carikan kod gitar dengan gitar aku yang dah berhabuk tu .. hehehe

Anyway, sementara menunggu suggestion dari korang ataupun mungkin aku terjumpa nanti .. bagi orang-orang lama, marilah mengimbau kisah silam dengan lagu favorite Kickers ni .. tahun 90an dulu ... berpuluh-puluh kali dah aku replay lagu ni, credit to Qazakyak at Youtube ... yeahh



Thanks guys for the help (^_^)"

1 comment:

Unknown said...

Perkenalkan, saya dari tim kumpulbagi. Saya ingin tau, apakah kiranya anda berencana untuk mengoleksi files menggunakan hosting yang baru?
Jika ya, silahkan kunjungi website ini www.kumpulbagi.com untuk info selengkapnya.

Oh ya, di sana anda bisa dengan bebas mendowload music, foto-foto, video dalam jumlah dan waktu yang tidak terbatas, setelah registrasi terlebih dahulu. Gratis :)